اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برنامه «نسیم انتظار» در استان سمنان اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: هم‌زمان با نیمه شعبان، ویژه‌برنامه «نسیم انتظار» به همت هیأت‌امنا و اعضای مراکز افق بقاع متبرکه در این استان اجرا می‌شود.

برنامه «نسیم انتظار» در استان سمنان اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با عنایت به ایجاد محدودیت‌ها در برگزاری مراسم مذهبی و تجمع دینی به‌منظور قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس و ضرورت برنامه‌ریزی برای یک اقدام مناسب فرهنگی، اجرای ویژه‌برنامه نسیم انتظار در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: ترویج و تبیین اندیشه مهدویت و انتظار حقیقی، گسترش یاد و نام امام زمان (عج) و تعمیق ارتباط با ایشان، ایجاد نشاط معنوی و طراوت در شرایط کنونی جامعه و حمایت و پشتیبانی از اقشار ضعیف جامعه از مهم‌ترین اهداف این ویژه‌برنامه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: برنامه‌های این ابلاغیه در سه بخش و بخش اول شامل برنامه‌های تبلیغی، بخش دوم شامل برنامه‌های معارفی و بخش سوم شامل برنامه‌های اجتماعی است.

وی عنوان کرد: با هدف ایجاد نشاط و طراوت در ایام ولادت منجی عالم بشریت (عج) و به دلیل عدم امکان حضور مردم در مراسم حضوری در بقاع متبرکه بر آن شدیم تا با همت همکاران استان و ادارات اجرایی و هیأت‌امنا و مدیران مراکز افق هشت بقعه شاخص استان سمنان، کاروان‌های نسیم انتظار را در کوی و برزن به حرکت درآورده و نوای دلنشین «یا مهدی (عج)» را به گوش جان تک‌تک اعضای جامعه برسانیم.

تدینی گفت: در بخش برنامه‌های معارفی نیز با توجه به ظرفیت‌های موجود در بقاع متبرکه استان و با همکاری هیئات مذهبی برنامه‌هایی مانند برنامه استغاثه به حضرت مهدی (عج)، احیای شب نیمه شعبان و دعا و مناجات در اوقات مناسب بدون حضور مراجعان و مجاوران بقعه و به‌صورت مجازی و در بستر شبکه‌های اجتماعی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول